Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 30 april 2013

Av Madeleine - 30 april 2013 16:42

Föreläsningar på östra sjukhuset idag mellan 8-12, först om barns rättigheter och sedan om neuromuskulära sjukdomar. Sedan åkte jag hem åt lunch, vilade en stund på soffan och nu taggar vi för valborgsfirande. Tyvärr har vädret satt stopp för grill och häng i slottsskogen, men ikväll blir det förfest för hela slanten. 


Vi inleder kvällen med vars en cider.




Och det här dansar jag i ikväll :)

Av Madeleine - 30 april 2013 07:34

 


Det har blivit lite dåligt de senaste dagarna jag vet, men fullt upp och har försökt få ihop massa skolarbete så jag kan vara ledig typ resten av veckan. Lyckats har jag med, så nu ska jag njuta av resterande dagar på denna vecka.


Trevligt Valborg! Det ska jag ha iallafall (trots ett väder som nog helst vill tvinga oss att stanna inne).

Ovido - Quiz & Flashcards