Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Madeleine - 21 april 2013 19:46

Var ute och sprang igår! Tredje gången på en vecka, det har nog aldrig hänt förut. Hoppas hoppas jag har motivationen att hålla detta uppe och helst vara få till två löpturer i veckan. Den rundan jag springer är tyvärr inte riktigt 5 kilometer (den är 4,7 km som ni ser på bilden) så nästa gång jag springer får jag springa något litet extravarv runt husen för att den ska bli exakt 5 km.



Det börjar förresten närma sig Göteborgsvarvet för Rasmus och gänget nu. Mindre än en månad kvar. Rasmus bestämde sig igår för att provspringa de två milen och det gick galant. 2 mil på 2 timmar. Hur grymt som helst. Jag är övertygad om att den tiden kommer att pressas ner några minuter när det väl gäller på varvet.


Av Madeleine - 21 april 2013 19:34

   Med dig drömmer jag om allt det där jag önskat mig hela livet. Jag vill få ditt efternamn, bli mamma till små kopior av dig och spendera hela livet med dig. Med dig vågar jag drömma, för jag vet att en dag är vi där.

Framtiden är vår.

Av Madeleine - 21 april 2013 19:31

 


I år vill jag inte ha ett par nya converse, jag vill ha ett par korallrosa/röda palladium. Åh såå fina. Har shoppat massor denna månad så får allt vänta till nästa om jag ska slå till.

Av Madeleine - 21 april 2013 11:25

 


Igårkväll grillade vi med fint folk och sedan slappade vi i soffan resten av kvällen. Jag vaknade vid 8 imorse och vd halv 9 åt vi frukost. Rasmus är med föreningen och gör vid kvartersgymmet och jag har försökt mig på att sitta ute och sola en stund. Men jösses vad kallt det var när man inte hittade något solställe i lä. Stod ut en kvart sedan gick jag in igen.


Om en stund ska jag åka till en kompis och umgås lite. Hoppas ni alla får en trevlig söndag :)

Ovido - Quiz & Flashcards