Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Madeleine - 16 april 2013 19:01

Är precis hemkommen från ett kvällsbesök hos tandläkaren. Bra ide att även ha öppet lite längre på kvällen för att man ska slippa ta ledig från skola/jobb för att gå till tandis.


Det gick iaf mycket bra, inga hål och bara lite tandsten som hon tog bort. I Göteborg är vi bortskämda med fri tandvård tills 23 men kommer nog att förlängas till 24 sa de idag, härligt. Hon sa att jag skulle fortsätta vara duktig med tandtråd och flourskölj så kommer tänderna förhoppningsvis fortsätta se fina ut.




 



Ikväll ska jag bara ta det lugnt och slöläsa lite i en artikel som ska vara läst tills morgondagens seminarium. Sen är det ju Biggest loser på tv ikväll, ett måste att se. Rasmus är på möte med föreningen, men är väl hemma om en stund igen.

Av Madeleine - 16 april 2013 18:58

Efter skolan laddade jag om för en löptur. Och idag gick det mycket bättre. Jag joggade hela tiden och fick ett bra flyt tycker jag. Detta är en bra tid att putsa på.


 

Av Madeleine - 16 april 2013 07:03

Igår var första gången jag använda skinnjacka i år! Så lätt och skönt i jämförelse med vinterjackan ;)

Blir nog samma idag, trots dimma. Trevlig tisdag!

Ovido - Quiz & Flashcards