Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 26 april 2013

Av Madeleine - 26 april 2013 08:58

Glad fredag på er!


Igår var vi Östra sjukhuset hela dagen och hade dels föreläsningar om runda barn och m lekterapi. Sedan på eftermiddagen hade vi patientdemonstrationer. Mycket intressant och lärorikt. Sedan följa fina Ida med mig hem, så gick vi bort till Coop och handlade till kvällsmaten, sedan sov hon över här. Vi fyndade ryggbiff på coop, så det blev finmiddag igår! Idag stack Ida till skolan tidigt för hennes redovisning, min börjar inte förrän halv 1. Sen dess har jag duschat, bakat macrons till helgens tårta och nu ska jag förbereda mig lite inför redovisningen. Sedan ska jag in till stan en snabbis innan skolan.


ikväll åker vi hem till Skåne för en minihelg, främst för att mamma och pappa ska ha kalas. Mysigt värre.

Ovido - Quiz & Flashcards