Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 18 april 2013

Av Madeleine - 18 april 2013 15:16

Det gick snabbt och bra i skolan idag och jag var hemma vid halv 12. Åt, pluggade lite, däckade i soffan och tyckte synd om mig själv. Sen tog jag tag i mig själv, tog på mig träningskläderna och stack ner till gymmet och vips så mådde jag bättre. Hoppas Hoppas bara att jag inte har gjort det värre. 


Nu ska jag tvätta och laga fisksoppa.



Jag älskar rosa detaljer. Rosa gympaskor, rosa överdragströja och rosa sportbh. Okej kanske inte bara detaljer när jag tänker efter ;) Men som sagt allt blir bättre med lite rosa!  

Av Madeleine - 18 april 2013 08:10

Vet inte riktigt vad det är med mig idag, känner mig seg i hela kroppen och har dessutom lite ont i halsen. Hoppas det är att jag är trött och inte har druckit kaffe nu på morgonen. Sjuk har jag varken tid eller lust att vara.

Idag står det grupparbete på schemat hela dagen. Hoppas det går snabbt och att det inte blir jobbigt. Orkar inte med något annat. Har dessutom lite skolarbete att göra när jag kommer hem och sen ikväll blir det tjejträff i kviberg.

Trevlig torsdag (regnet till trots)!

Ovido - Quiz & Flashcards