Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Madeleine - 3 april 2013 20:08

Jisses vilken dag. Praktik 8-5, sedan hem och laga kvällsmat. För en liten stund sedan stack Rasmus och handlade, jag stannade hemma för att kunna städa lite här hemma inför helgens besök.


Nu är jag nöjd med lägenhetens skick och ska bara dammsuga lite imorgon sedan får det vara bra :)


För till helgen kommer fina Louise och Nina och hälsar på lilla mig! Jag är så glad. De två är orsaken till att jag tog mig igenom högstadiet levande haha. Ska bli så roligt att umgås igen alla tre tillsammans. 


Nu blir det Sveriges mästerkock och samtidigt måste jag få ordning på ett skolarbete som ska in på måndag och eftersom jag är inbokad hela helgen måste jag få den klar idag och imorgon. 
     

Ovido - Quiz & Flashcards